Gerra ceramica motiu floral

Gerra ceràmica vitrificada.

Gerra ceràmica vitrificada de Puente del Arzobispo. Hi havia, fa un temps, una gerra de ceràmica de vius colors, vitrificada, de mida amigable, que un
Enginyeria-Inversa-0

Digitalització 3D per a enginyeria inversa.

Digitalització 3D per a enginyeria inversa. Amb l’enginyeria inversa, tal i com indica el seu nom, s’inverteix el procés habitual i natural per arribar a
Sneaker_1

Sneaker 3D

Sabatilla esportiva (sneaker) escanejada i texturitzada, optimitzada per a contingut multimèdia. Més avall podeu veure la presentació interactiva 360º d’una sabatilla esportiva del tipus sneaker
Banyador-sencer-blau

Banyador sencer per a dona

Banyador de dona escanejat i texturitzat, amb característiques optimitzades per a màrqueting digital. Més avall podeu veure la presentació interactiva 360º d’un banyador sencer de
Esportiva-Duuo

Calçat esportiu

Sabata esportiva escanejada i texturitzada, optimitzada per marketing digital. Més avall podeu veure la presentació interactiva 360º d’una sabata esportiva. La malla poligonal i les
Texans escanejats 3D

Pantaló texà

Pantaló escanejat i texturitzat, amb característiques optimitzades per a marketing digital. Més avall podeu veure la presentació interactiva 360º d’un pantaló texà. La malla poligonal
Esportiva-Nike

Calçat esportiu Nike

Sabata esportiva escanejada i texturitzada, optimitzada per marketing digital. Més avall podeu veure la presentació interactiva 360º d’una sabata esportiva. La malla poligonal i les
Suport-tenalla

Tenalla i suport S-XIII a Lleida

Tenalla andalusina de ceràmica i el seu suport – S-XIII. El passat any 2020, Scan3D va col·laborar amb Laboratori d’Arqueologia de la Universitat de Lleida
Figura de pessebre amb ovella al coll

Escanejat 3D d’objectes petits

Escanejat 3D d’objectes petits. Els objectes més petits poden escanejar-se amb precisió mil·limètrica, reproduint tots els detalls de forma i textura.

Digitalitzar en 3D un objecte, de la vitrina a la pantalla

Digitalitzar en 3D un objecte, de la vitrina a la pantalla. La possibilitat de convertir un objecte real a virtual obre la porta a un